۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۳۲

رئیس شورای بازرگانی مشترک ترکیه و ایران:

تبریز نقش ویژه ای در افزایش مناسبات ایران و ترکیه دارد

تبریز نقش ویژه ای در افزایش مناسبات ایران و ترکیه دارد

تبریز- خبرگزاری مهر : رئیس شورای مشترک بازرگانی ترکیه و ایران گفت : آذربایجان شرقی به ویژه تبریز ، نقش ویژه ای در افزایش مناسبات جمهوری اسلامی ایران و ترکیه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عثمان اولوسوی ظهر پنج شنبه در نشست سرمایه گذاران ترکیه ای و تجار ایرانی که در محل هتل پارس تبریز برگزار شد، با بیان اینکه تبریز ، یکی از مهمترین مراکز سرمایه گذاری برای ترکیه محسوب می شود، اظهار داشت: اتاق بازرگانی تبریز با اقدامات خوب ، حساس و کاربردی خود توانسته نقش ویژه ای در افزایش روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایرن و ترکیه ایفا کند.

رئیس شورای بازرگانی مشترک ترکیه و ایران در ادامه خاطر نشان شد: تبریز از دیرباز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و توانمندی های ویژه ای که داشته، توانسته به عنوان محور همکاری های اقتصادی بین المللی در منطقه محسوب شود.

عثمان اولوسوی در بخش پایانی سخنان خود، برگزاری چنین نشست های تخصصی را در افزایش مناسبات ایران و ترکیه مهم عنوان و ابراز کرد: ایجاد شورای مشترک ایران و ترکیه حاکی از اهمیت زیاد ایران برای ترکیه است و امیدواریم با حل مشکلات گمرکی و دیگر موانع موجود ، شاهد افزایش تعاملات و رشد و شکوفایی هر دو کشور باشیم و همچنین مذاکرات مقامان بلندپایه سیاسی هر دو کشور نقش عمده ای در تسهیل روابط تجاری و اقتصادی ایفا خواهد نمود.

کد خبر 2272788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha